Kwestia perspektywy

Nie znam się na tym do końca ale pasuje do moich przemyśleń no i tego co mnie spotyka w związku z tzw sercami.
"Wszystko zależy od perspektywy" 
Nie ma co tu pitolić czym ten kiczowaty symbol jest bo wiedzą to wszyscy.
Osobiście serca od kilku lat spotykam wszędzie i co ciekawe ja ich nie szukam. Idę gdzieś sobie, się zagapię, spojrzę w niego i nagle co?
To akurat serducho jest ostatnim jakie spotkałem na Bieszczadzkim szlaku.
Widać na nim jak wiele zależy od perspektywy, tego jak postrzegamy ten dziwny i zaskakujący świat.
To serduszko pod innym kątem jest zwykłym kamieniem.
Mam też sporo innych fotek i nawet stronkę na Fejsie żem poczynił bo tyle tego i zadziwia mnie okropnie ta sytuacja.
Jest to w końcu zaraza dość zdrowa, pozytywna i dodająca otuchy.



Ps: Mama nadzieję żem zaraził i sami też zaczniecie... ;)

Komentarze