Paczki z miasta !

Dzisiaj dostałem dwie duże paczki.

Jak to się stało?
Ano kiedyś, mieszkałem pod Warszawą. Miejsce fajne, bo blisko lasu,
gdzie biegałem i ćwiczyłem z rana.
Spotykałem tam dość często sąsiada Michała. 
Latem też biegał a zimą jeszcze narty zakładał, biegówki.
Czasem miło pogawędziliśmy o wszystkim i niczym.
Kiedy się dowiedział, że chcę kupić dom z bala i zamieszkać na wsi, zaproponował nakręcenie filmu z użyciem narzędzi jego firmy, podczas remontu.
Ostatnio sobie o tym przypomniałem. Napisałem do byłego sąsiada i w niespełna 3 tygodnie przyszły narzędzia, które zasugerowałem, że się przydadzą.
Na domiar tego, kręcenie filmu już za parę dni.
Będzie to, pokażę :)

 Narzędzia wyglądają solidnie, a ja, na bank, solidnie je przetestuję :)

Tak więc drogie dzieci pamiętajcie, że sąsiadów trza szanować, bo dobry sąsiad potrafi się odwzajemnić :)
Dzięki Michał za życzliwość i zaufanie.




Komentarze