Saatchi Art & Wielkowiejskość

Zdobyłem się kiedyś wiedząc, że Saatchi przeprowadza selekcję dość wnikliwą, tego co jest na ich stronie. Decyzja był spowodowana tym, że w większości galerii krajowych, pierwszą rzeczą o jaką pytają to gdzie studiowałem sztuki piękne. Ponieważ nie studiowałem, to jedynym sensownym wyjściem było odwołać się do grona obcokrajowego. Na świecie nie to istotą sprawy. Liczy się po prostu co i jak robisz. Papiery zdecydowanie mniej istotne. Przyjęto mnie po paru dniach i jest fajnie. Miłe zaskoczenie po tym jak u nasz w kraju sprawy się mają  :)

Moje konto to raczej portfolio. Nie do końca liczę tu na sprzedaż i też ceny niebagatelne z racji prowizji oraz kosztów wysyłki. Ale teren zaznaczony Wielkowiejskość w Saatchi Art. Czujesz to? :)


Tymczasem w Wielkowiejskości żyje się zacnie ;)







Komentarze

Prześlij komentarz